Home

vrijdag 8 augustus 2014

Waarom mijn mobiel perfect voor mij is

Hi!

Ik was in een ietwat melige bui toen ik dit artikel bedacht.
Ik had toen voor de 1000e keer mijn mobiel laten vallen, hij is na die 1000 keer vallen (gelukkig!) nog steeds niet stuk

Eigenlijk is het echt een flut mobiel, ja we hebben het hier over de 'Samsung Galaxy Young'.
Hij was het goedkoopste, daarom was de keus snel gemaakt.


Helaas, bleek bijna de hele school dit mobieltje te hebben gekozen, maar inmiddels heeft iedereen hem ook alweer vervangen.


Hij is traag, loopt snel vast, heeft weinig opslagruimte. En ondanks dat is hij perfect voor mij!
Ik ben best wel onhandig, daarom laat ik mijn mobiel echt heel vaak -per-ongeluk- vallen.
Als ik een IPhone had gehad, was die al 1000x stuk geweest.

Dus voor de onhandige mensen onder ons is hij erg handig.

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike