Home

zondag 10 augustus 2014

#zondagagdag #first #things #tag

Hi!

Weer een leuke tag tegengekomen! Enjoyy!

Eerste ding dat je doet als je 's ochtend wakker wordt
Als het kan slaap ik verder, anders sta ik moeizaam en met veel moeite op. Als er iets is wat ik niet leuk vind is het wel opstaan, vooral vroeg opstaan.


Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat
Ik ga niet naar de sportschool, dat houd ik ook graag zo.

Eerste ding dat je thuiskomt van je werk of school
Tas op de grond gooien, drinken pakken en op de bank ploffen.

Eerste auto
Ik heb nog geeneens mijn rijbewijs, dus ook geen auto.

Eerste ongeluk/verkeersovertreding
Gelukkig heb ik nog nooit een ongeluk meegemaakt. Qua verkeersovertredingen ga ik niet verder dan over de stoep fietsen en door rood rijden.

Eerste ding dat je wilde worden als je later groot was
Prinses, duhh. Na al die disneyfilms kon dat gewoon niet anders, zó schattig die kinderdromen!
Eerste keus qua drinken
Cola, dat drink ik niet zo vaak, maar zo af en toe vind ik het heerlijk!

Eerste keus qua dessert
Iets met chocola of cookie dough, hmmmm.

Eerste liedje dat in je opkomt
Sing! Van Ed Sheeran.

Eerste grote aankoop
Mijn spiegelreflex camer, nikon d3100, maar absoluut geen spijt van!

Eerste baantje
Krantenwijk, dat doe ik nu nog, verdient leuk en je hebt gelijk wat beweging.

Eerste keer in het vliegtuig
Die moet nog komen...!

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike