Home

zaterdag 16 augustus 2014

Wat te doen als je verbrand bent, à la Maaike

Hi!

Na een fijne vakantie, ben je op veel plekken verbrand.
Balen! Maar we kunnen er wat tegen doen. 

Dit trucje heb ik een tijdje geleden per ongeluk ontdekt.
Het was 5 mei 2014, na het bevrijdingsfestival. Ik kwam thuis en ik zag dat ik onder mijn ogen helemaal was verbrand. Maar we hadden geen aftersun in huis.
 

Omdat we niks hadden heb ik er maar zonnebrand op gesmeerd, vlak voordat ik ging slapen.
De volgende ochtend was het al een stuk minder!
 

Dus als je verbrand bent, zou je om te proberen eens wat zonnebrand op de verbrande plekken kunnen smeren. Ik geef geen garantie, het is niet officieel bewezen. Ik heb dit per ongeluk een keer ontdekt en wilde dit graag met jullie delen!

 
Er zijn natuurlijk nog meer trucjes, maar die zijn niet à la Maaike.

Ik hoop dat het bij jullie ook gaat helpen.

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike