Home

zondag 24 augustus 2014

#zondagtagdag #furry #friend #tag

Hi!

Deze keer geen tag over mij, maar over mijn huisdieren! Ik ben dol op ze en vandaag staan ze een beetje in de spotlights. Met deze tag zullen jullie meer te weten komen over mijn 'furry friends'!

Wat zijn de namen van je huisdieren?
Nala, Minoes & Fado.

Wat voor soort dier is het en welk ras?
Nala is een voskonijn. Minoes de poes, is een Europese Korthaar. Fado is een Engelse Cocker Spaniël.

Hoe lang heb je je huisdieren al?
Nala heb ik sinds ik 5 werd, 9 jaar geleden. Een gemiddeld konijn wordt zo'n 5/6 jaar oud, daar stijgt ze ruim boven uit! Minoes hebben we inmiddels bijna 7 jaar, jeetje wat gaat de tijd snel zeg. Fado hebben we nog maar kort, 1,5 jaar, het lijkt al veel langer eigenlijk.


Hoe kom je aan je huisdieren?
Nala heb ik gekregen toen ik 5 jaar werd. Minoes kregen we toen ik in groep 4 zat. Fado hebben we 1,5 jaar geleden gekregen.


Hoe oud zijn je huisdieren?
Nala is 9 jaar, hoogbejaard voor een konijn. Minoes is 6,5 en Fado is 1,5.


Wat is er zo grappig aan de persoonlijkheid van je huisdieren?
Nala is een oude taart, nooit echt een 'knuffelkonijn' geweest, maar ondanks dat is ze best lief! Minoes, geen knuffelkat, soms komt ze opeens op schoot zitten. Als ik piano speel, springt ze of op schoot of op de piano, zó schattig! Fado is een echt schoothondje, super speels, alles aan Fado is eigenlijk lief en leuk.

Hoe belangrijk is de band die je hebt met je huisdieren?
Heel erg belangrijk. Ze zijn er altijd en ze kunnen goed troosten.


Wat zijn je favoriete herinneringen die je hebt gehad met je huisdieren?
Met alle dieren heb ik alleen maar leuke herinneringen!


Welke koosnaampjes geef jij aan je huisdieren?
Nala - Naatje. Minoes - Snoes. Fado - Faatje, kuho, Gucc.


Tot de volgende #zondagtagdag!

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike