Home

vrijdag 13 december 2013

armband onlinejuwelenkopen.be

Hi!

Ik was op het internet aan het zoeken naar leuke webshops om mee samen te werken.
Toen ik op onlinejuwelenkopen.be kwam, heb ik gelijk gemaild, het is zo'n leuke webshop!
Neem vooral een kijkje, 100% zeker de moeite waard!
Ik was lucky this time! Ze wilde met me samenwerken (:
Ik mocht gratis (!) een juweel ter waarde van €25,00 uitzoeken!
Daar was ik natuurlijk heel erg blij mee (:
Het was heel moeilijk om te kiezen, maar na lang twijfelen, heb ik een keuze gemaakt.
Het is een wit, parel armbandje. Hier een aantal foto's:

Zo haalde ik hem uit de envelop, in een groen zakje met een veertje er in:


En dit is het armbandje zelf, ik vind hem zó mooi:


Even een foto van de sluiting:


Een sfeerfoto erbij is ook altijd leuk:


Ik vind het een erg mooie armband, hij is klassiek, maar ook weer een beetje casual. Daar houd ik wel van.

Het bestellen van de armband ging heel gemakkelijk. Alle stappen die je moet volgen zijn duidelijk aangegeven. Ook krijg je netjes een mailtje waarin staat dat de bestelling is binnengekomen en wanneer jij je bestelling zal ontvangen. Ik vond dit erg handig. Dit doen namelijk niet alle webshops. Deze webshop heeft dus ook een goede service!

Wat ik verder nog even wilde vertellen: "de sieraden zijn handgemaakt''. Dat vind ik echt heel knap!
Het resultaat is dan ook echt heel mooi.
Ik wil onlinejuwelenkopen.be heel erg bedanken voor de armband en de leuke samenwerking!

Lots of Love,
Maaike 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike