Home

vrijdag 20 december 2013

VAKANTIE!

Hi!

Het is weer vakantie!
Ik ben echt super blij.
Want de laatste tijd stond ik echt op 'instorten'. Moe, verkouden etc.
Maar gewoon 2 volle weken vakantie (:
Wat ga ik allemaal doen? Heb je even? Hier komt de waslijst:

- slapen
- niks doen
- uitrusten
- bloggen (heeeel veeeel :)
- afspreken 
- mezelf leuke liedjes leren op de piano met behulp van 'youtube'
- bakken&koken
- kerst vieren
- oud en nieuw vieren (oliebollen!)
- naar de primark (onesie!)
- films kijken
En als laatste:
- genieten van mijn vrijheid (:

Haha woow dat is best veel eigenlijk. Ik heb het nog even in een collage verwerkt.



Ik wens jullie een super fijne, leuke, (luie), en gezellige vakantie toe!

Lots of Love,
Maaike


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike