Home

zondag 29 december 2013

#zondagtagdag #11 #selfmade #2013 #tag

Hi!

Dit is alweer de laatste #zondagtagdag van #2013!
Het jaar is echt heel snel gegaan, maar daar maak ik nog een apart artikel over.
En omdat het jaar bijna is afgelopen heb ik tag over 2013 gemaakt.
Het zijn er 13.
Enjoy!

Beschrijf 2013 in één woord:
Mooi, het was een mooi jaar, veel mooie dingen gezien en beleefd. Ook mindere maar het mooie is om er daarba voor 100% voor te gaan!

Wat was het leukste in 2013?
Ik heb veel geleerd over van alles en nog wat. 

Wat was het minst leuke in 2013?
Dat ik in mijn éigen klas gewoon niet word geaccepteerd, maar ik heb me er overheen gezet, nu kan het me niks meer schelen.

Wat was de leukste trend van 2013?
Alle blouses , de blouses hebben zo'n leuk nieuw 'jasje' gekregen. Je kunt ze nu ook als casual of denim dragen, I like!

Wat was de minst leuke trend van 2013?
Heel veel felle kleuren bij elkaar. Een kledingstuk + accessoire met felle kleuren = genoeg. Niet alles hoeft fel en opvallend.

Wat was je leukste aankoop van 2013 qua kleding?
Mijn zwarte broek van ONLY, hij zit super fijn en hij ziet er ook wel leuk uit.

Wat was je leukste aankoop van 2013 qua schoenen?
Mijn Timberlands! Ik draag ze elke dag met liefde :)

Heb je nog andere leuke dingen gekocht in 2013?
Ja, vrijdag een perzik-roze Ipod shuffle. Ik heb als voornemen voor 2014 om te gaan hardlopen, ik vind het altijd wel lekker om met muziek op hard te lopen. En ik heb vanaf 8 januari een krantenwijk, het is best een grote wijk, dus ik moet flink doorlopen, dat gaat het beste met muziek op :)

Wat was je grootste miskoop van 2013?
Het kattenjurkje van de H&M, gelukkig heb ik hem weer teruggebracht.

Wat was de leukste film die je hebt gezien in 2013?
The Hunger Games Catching Fire, zo'n mooie en leuke film

Wat is het lekkerste dat je in 2013 hebt gegeten?
Pizza, bij een pizzeria op ameland.

Wat is het leukste boek dat je hebt gelezen in 2013?
Telt bijna uit ook? Ik vind van wel. Ik ben nu de eetclub van Saskia Noort aan het lezen, een echte aanrader!

Is 2013 voor herhaling vatbaar?
Ja, eigenlijk wel!

Dit was het!

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike