Home

zaterdag 7 december 2013

Christmas Nails #1 #gold

Hi!

Ik weet het, het is nog lang geen kerst.
Maar om alvast lekker in de stemming te komen, beginnen we met nagels.
Deze week is het thema: gold. Volgende week: silver.
Dé ultieme kerstkleuren zijn: rood, zilver, goud en glitter.
Die kleuren gaan we ook gebruiken voor onze nagels.
Ik heb een stappenplan gemaakt, hier komt ie:

1. Was je nagels, vieze nagels staan erg onverzorgd.
2. Begin met een base-coat op je nagels te doen, dit is beter voor je nagels, laat het goed drogen.


3. Als de base-coat droog is breng je de kleur aan naar eigen keuze. Ik heb voor rood & zilver gekozen. Breng 2 laagjes aan voor een mooi effect, laat ook dit heel goed drogen.



4. Breng nu het laatste laagje lak aan, een glitterlak. Omdat deze week het thema 'gold' is, heb ik voor een blanke lak met gouden glitters gekozen. Dit is mijn eindresultaat:




Helaas kun je de glitters niet goed zien op de foto. Mijn camera is een beetje waardeloos :p. 
Er komt wel een keertje een nieuwe.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Lots of Love,
Maaike


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike