Home

zondag 8 december 2013

#zondagtagdag #8 #20 #funny #random #questions

Hi!

Het is weer #zondagtagdag (: . Haha, ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik verheug me altijd op #zondagtagdag. Vandaag heb ik een tag van http://everythingtim.nl, hij heeft de vragen gemaakt en ik heb de tag overgenomen en alle vragen beantwoordt. Enjoy!


1. Heb je jezelf een keer op een hele domme/grappige manier verwond?
Ja, tijdens techniek. Ik moest zagen en zo handig ben ik niet met zagen. Maar ik ging met volle moed te werk, tot iemand opeens zei: "uhm, ja, ik weet niet of je het door hebt, maar je bent in je vinger aan het zagen". Ik had het gewoon niet door, hoe kan dat nou? Ik heb er wel om kunnen lachen.

2. Als je wilt trouwen, welke leeftijd zou dan ideaal zijn?
Ik wil wel trouwen, maar voordat het zover is moet ik nog wel even wachten.. Maar ik denk dat ik 25 de ideale leeftijd daarvoor vind.

3. Hoe heet je moeder?
Ik weet niet of ik het van haar mag zeggen, dus doe ik het maar niet. Maar ze heeft wel een mooie naam,

4. Heb je het idee dat iemand nu een oogje op je heeft?
Was het maar zo, maar nee, ik denk het niet. :(

5. Wat is het meest beschamende dat je ooit in een winkel hebt gedaan?
Ik was bij de kruidvat om een cadeautje te kopen. Ik loop richting de make-up, wat ik niet zag, een hele stellage met dozen. En wham, ik loop er vol tegenaan, gelukkig vond de winkelier het niet erg en heeft ze me geholpen met opruimen. AWKWARD.

6. Zou je je haar afscheren om te schenken aan een goed doel?
Ik laat mijn haar op dit moment lang groeien voor een goed doel, als het lang genoeg is, laat ik het er af knippen. Maar ik laat het niet afscheren.

7. Heb je wel eens iets stuk laten vallen in een winkel?
Ja, ik stond bij douchegels en shampoos. Ik pak een fles douchegel, gewoon om te kijken, flats, ligt ie op de grond. Gelukkig was alleen het dopje kapot.

8. Waar was je voordat je achter de computer bent gaan zitten?
In bed, het is zondag, dus dan mag ik lekker uitslapen (:

9. Wie heeft je als laatste gebeld?
Gister, een of andere vage Italiaan die naar mijn moeder vroeg en voor geen meter engels sprak.

10. Heb je wel eens een date met iemand gehad die jonger dan jou was?
Ik heb nooit een date gehad.....

11. Wat heb je gegeten als ontbijt vanochtend?
Een cracker met komkommer en een beschuitje met aardbeien.

12. Hoe kom je aan het shirt dat je nu draagt?
Die heb ik gekocht toen ik op Ameland was.

13. Welke muziek maakt je helemaal hyper?
Drukke muziek, ik ga meetikken met het ritme, neurie mee, dat soort dingen, maar dat doe ik eigenlijk bij alle muziek.

14. Wanneer ben je voor het laatst uit eten geweest en waar?
Ik kan het me niet echt meer herinneren, maar volgens mij 2 maanden geleden bij de pizzeria.

15. Slaap je met je slaapkamerdeur open of dicht?
Dicht! Als de deur open is kom ik niet in slaap, er komt dan veel te veel licht in m'n kamer. Ik heb liever dat het donker is.

16. Lach je altijd op foto’s?
Haha, ik ben een heel slecht iemand om op de foto te nemen. Ik sta er echt nooit leuk op, ik probeer wel te lachen. De schoolfoto van dit jaar is wel leuk, ondanks dat hij onverwachts was.

17. Lees je wel eens stripverhalen? Zo ja, welke?
Ja, tuurlijk! Meestal Garfield, ik kan helemaal stuk gaan om die stripjes.

18. Jongens die roze dragen: mooi of niet mooi?
Ligt er aan wat voor roze, en hoeveel. Meestal staat het best wel mooi.

19. Wordt je snel boos als je in de auto zit en een mede-weggebruiker doet iets verkeerd?
Ik rijd nog geen auto, maar als ik mijzelf kennende in de toekomst kijk, zou ik het niet zo heel erg leuk vinden.

20. Neem jij de shampoo’s en zeepjes die in je hotelkamer liggen altijd mee naar huis?
Als ie fijn is en lekker ruikt wel, maar anders echt niet. 

Dit was de tag voor vandaag. Nog een fijne #zondagtagdag !!

Lots of Love,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike