Home

donderdag 5 december 2013

this is who I really am.

Hi!

Een tijdje geleden heb ik een enquĂȘte voor jullie gemaakt.
Ik heb heel veel lieve reacties gekregen van jullie, super bedankt !
Ik heb ook een paar negatieve reacties gehad. Dat vind ik erg jammer om te lezen. Diegene vond eigenlijk alles aan mijn blog stom. Maar ik heb respect voor diegene zijn mening. Wel heeft diegene mij tips gegeven om meer foto's van mezelf te gebruiken, ga ik doen! En om meer en langere beauty artikelen te doen, ik ga hier heel erg mijn best voor doen!
En ik kreeg veel reacties waarin stond: vertel nou eens wie je echt bent.

Ik heb dus iets op te biechten. mijn echte naam is niet Sanne.
Ik heb deze schuilnaam gekozen om 2 redenen:
1. Het is een mooie naam.
2. Ik durfde nog niet mijn eigen naam op internet te zetten.
Omdat het 5 december is heb ik een 'cadeautje' voor jullie: mijn echte naam.
In het echt heet ik: Maaike.
Het spijt me heel erg dat ik niet al vanaf het begin mijn eigen naam heb gebruikt.
Ik hoop dat jullie het zullen begrijpen en niet hierdoor mijn blog niet meer leuk vinden.
Omdat ik nu mijn echte naam gebruik, komt er of course een nieuwe blognaam.
Vanaf 7 december heet mijn blog: thewonderfulworldofafashionista.blogspot.nl
Als jullie nog een andere leuke naam weten, hoor ik het graag!

Lots of Love,
Maaike


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike