Home

zondag 22 december 2013

#zondagtagdag #10 #the #christmas #tag

Hi!

Het is bijna kerst, ik heb er al super veel zin in! 
Daarom heb ik vandaag een zelfgemaakte #christmastag voor jullie. 
Ik heb random een aantal vragen bedacht die te maken hebben met christmas (:
Enjoy!

Hoe vier je thuis kerst?
Wij doen niet aan cadeautjes (helaas), maar wij gaan gezellig met de familie 'dineren'.

Ga je met kerst naar de kerk?
Nee, ik ben wel gelovig (christelijk) opgevoed, ik zit op een christelijke school, maar ik ben zelf niet gelovig, ik wil best geloven dat er 'iets' is. Maar ik heb veel respect voor de mensen die wél geloven.

Wat is het leukste kerstliedje?
Ik vind alle kerstliedjes geweldig! Ook al zijn ze echt stom, kerstliedjes hebben een bepaalde sfeer, dat vind ik erg fijn om naar te luisteren.

Wat zou voor jou het perfecte kerstcadeau zijn?
Een zilveren kettinkje met een g-sleutel er aan.

Wat is jouw kerstwens voor dit jaar?
Dat er tijdens kerst overal vrede is, zodat iedereen een fijne kerst heeft.

Wat is de leukste kerstfilm?
Home Alone, The Holiday en de kerstfilm van Ice Age.

Wat vind je het leukste aan kerst?
Ik vind alles leuk! Maar vooral de lichtjes en de gezelligheid.

Wat vind je minder leuk aan kerst?
Dat het maar 2 dagen duurt, veel te kort.

Wat vind je het mooiste kerstverhaal?
A christmas carol, je hebt er veel films over, daar ken ik het verhaal van. Het gaat over een rijke, gierige man, genaamd Scrooge. Op kerstavond/nacht krijgt hij bezoek van 4 geesten. De eerste vertelt hem dat Scrooge vannacht 3 geesten kan verwachten. De tweede laat het verleden zien. De derde de toekomst en de vierde de dood. Uiteindelijk verandert Scrooge in een gulle gever.

Hoelang van tevoren ben jij al bezig met kerst?
Als skyradio christmas station weer begint. Ik luister echt elke dag naar skyradio christmas (:
Ik ken al bijna alle kerstliedjes uit mijn hoofd (:

Hoevaak heb je je kerstmuts op?
Elke dag ^^

Wat ga je doen op kerstavond?
Met een warme kop chocolademelk, met de houtkachel aan naar de 'all you need is love kerstspecial' kijken.

Wat is jouw kerstoutfit van 2013?
Het is heel erg, ik weet het nog niet. Ik heb echt niks in mijn kast, ik moet hoog nodig shoppen!

Wat is jouw kerst make-up look van 2013?
Ook nog geen idee. Oh, super erg dit!

Hoop je op een witte kerst?
Ja! I love snow! 

Dit was de tag voor vandaag! 

Liefs,
Maaike

P.S. Ik weet dat het filmpje het niet doet op Ipad/Ipod/Iphone daar ga ik NU wat aan doen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike