Home

woensdag 1 januari 2014

Gelukkig nieuw jaar + goede voornemens

Hi!

Gelukkig nieuw jaar! 
Hebben jullie een goede jaarwisseling gehad?
Ik in ieder geval wel.

Thuis hebben we met familie en vrienden een spel gedaan.
Haha, onze klok loopt dus blijkbaar achter, dus wij zetten de TV aan, omdat wij dachten nog vijf minuten te hebben, bleek dat we nog maar één minuut hadden. 
En toen was het alweer 2014!

Hebben jullie goede voornemens? Ik heb er best veel eigenlijk, hier zijn ze:
- Gezonder eten, als er wat lekkers op tafel staat, is de verleiding voor mij vaak groot om wat te pakken, dat ga ik mezelf dit jaar afleren. En ook op school brood & fruit in de pauze.
- Meer bewegen, ik ga vanaf nu elke week minimaal 1 keer hardlopen, puur voor plezier, maar stiekem ook om gezond en in vorm te blijven. En ik train 1 keer per week voor volleybal.
- Minder op Ipad, mobiel en laptop,ik merk dat ik veel last heb van vermoeidheid, hoofdpijn en zere ogen, dat komt waarschijnlijk door al deze leuke apparaten. Ik denk dat ik hierdoor ook meer tot rust kan komen.
- Meer tijd voor mezelf nemen, ik ben van mezelf een keiharde werker, ik wil graag dingen bereiken. Ik vind het daarom ook erg moeilijk om rust te nemen en even helemaal niks te doen, maar ik ga het proberen!
- Hard werken, op school, mijn huiswerk maken & goed leren. Maar ik heb binnenkort ook een krantenwijk, dat wordt mijn eerste baantje! 
- Af en toe recensies schrijven over boeken en films op mijn blog, ik ga dit zeker doen! Het lijkt me erg leuk om te doen.

Volgens mij waren dit alle voornemens wel. Heb jij ook goede voornemens?
Laat het weten bij de comments of bedenk het gewoon voor jezelf.

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike