Home

zondag 5 januari 2014

#zondagtagdag #12 #de #gewoon #niet #tag

Hi!

Dit is de eerste zondagtagdag van 2014 :)
Deze 'gewoon niet' tag, ben ik op heel veel blogs tegengekomen.
Ik heb hem overgenomen en ingevuld. Enjoy!

Muziek - Ik kan opzich met alle muzieksoorten prima overweg, maar het is de 'gewoon niet' tag dus dit antwoord kan beter. Harde muziek, er komt alleen maar narigheid van. Bijvoorbeeld, een eeuwige piep in je oren of gehoorschade.

Eten - Er is zóveel met kaas! Je hoort het al, Maaike lust geen kaas. Heel veel mensen vinden dit irritant, omdat ze hierdoor hún maaltijd aan mij aan moeten passen. Nodig me dan niet uit? Ook kant en klare pizza's lust ik niet, op élke kant en klare pizza zit kaas. Dus minder met kaas (:

Zoetigheid - Ik ben niet echt een zoetekauw, ik vind heel snel iets te zoet. Eigenlijk is het hier producten kies die het 'gewoon niet' zijn. In dit geval: "alles wat mierzoet is".

Kleding - Er zijn zoveel dingen die gewoon 'no go' zijn. Maar ik zal de állerergste uitkiezen. Oké, komt ie: " 'the whaile tail' dit is zo ongeveer het állerergste! 'The whaile tail' houd in dat een groot deel van je string te zien is. Dit ziet er 'gewoon niet' uit!

Geuren - De geur van openbare toiletten. Meer hoef ik niet te zeggen.

Seizoen - Winter, ik vind een paar dagen sneeuw echt heel leuk. Maar in het verkeer is het levensgevaarlijk. En het is veel te koud, dus eigenlijk is de winter het 'gewoon niet'.

YouTube - Reclame, wil je de nieuwste hit van je favoriet horen, eerst dik 3 minuten reclame. Gelukkig kun je dit vaak wel skippen, maar het blijft irritant!

McDonalds - Ik geef toe, het is best lekker. Maar er zitten zó allemachtig veel calorieën in! Of je nou een big mac of een salade neemt. Het zal niet uitmaken, er zitten evenveel calorieën in.

Personen - Ik vind het altijd erg vervelend als mensen zich beter voelen dan anderen. Laat elkaar lekker in zijn/haar waarde. Je geeft hier niemand een fijn gevoel bij, behalve jezelf. Iedereen is gelijk!

Bekende personen - In principe heb ik niks tegen bekende personen, totdat ze arrogant gaan doen en zich beter gaan voelen. Ook al ben je wereldberoemd, heb je miljoenen views op youtube. Je bent net zoveel waard als de rest van de wereld.

Party - Mensen die zich helemaal dronken zuipen. Ik heb dit gelukkig nog nooit meegemaakt. Ik heb er wel veel over gehoord. Persoonlijk vind ik dit erg dom. Ik ben het ook niet van plan ooit te doen.

En dit was hem! Volgende keer doe ik een 'gewoon wel' tag. Dat is iets vrolijker :)
Geniet nog van de laatste vakantiedag. Dat ga ik ook doen.

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike