Home

zondag 12 januari 2014

#zondagtagdag #13 #de #gewoon #wél #tag

Hi!

Oh, wat erg! Ik heb 6 dagen niet geblogd. 
Sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry! (Voor elke dag een sorry).
Maar ik heb nu tijd gemaakt (: 
Vorige week hadden we de 'gewoon niet' tag. Ik vond hem wel leuk, maar ik houd meer van iets positiefs, dus daarom mijn 'gewoon wel' tag voor vandaag! Enjoy!

Muziek: De variatie, er is zóveel. Dat is het leuke. Voor elke 'mood' is er wel een bijpassend nummer. 

Eten: Fruit! Ik ben een echt 'fruitmonster'. Ik lust bijna alle soorten fruit, maar niet van grapefruit, dat is me wat te bitter. Ik maai vaak smoothie en eet elke dag 2 stuks fruit. Het is lekker én gezond, dus 'gewoon wel'.

Zoetigheid: CHOCOLA! Ik houd heel erg van chocola. Ik eet het vrij weinig, maar het blijft lekker :)
Verder snoep ik niet heel veel, ik houd niet zo van zoetigheid.

Kleding: De spijkerbroek. Inmiddels bestaat ie al best lang. Hij blijft leuk. Hij kan casual, stoer of classy zien. Everything is possible! En ze zitten ook nog fijn. Wat wil je nog meer?

Geuren: De geur van de markt in Zuid-Frankrijk. Dé allerlekkerste geur die ik ooit heb geroken. Je ruikt brood, lavendel, specerijen, fruit, groente, alles! Mijn ultieme gelukmomentje is dan ook als ik in mijn korte broek en hemdje over de markt loop en die geur ruik. Ik kan nu al niet meer wachten tot we er weer heen gaan.

Seizoen: Zomer! Ik heb het heel snel koud. Ik houd niet van kou. Doe mij maar lekker warm weer, met ongeveer 26°C ben ik al heel erg tevreden!

Youtube: De oneindigheid van filmpjes. Over bijna alles is wel een filmpje. Ik gebruik youtube voor school, om bijvoorbeeld filmpjes te kijken met daarin wiskunde uitleg (^^). Maar ik bekijk ook filmpjes van beautybloggers. Muziek luisteren, kan ook! Of funny filmpjes, ook leuk!

McDonalds: De frietjes zijn wel lekker. Maar er zitten veel te veel calorieën in! 

Personen: Personen die niet alleen aan zichzelf denken, maar ook wat voor anderen over hebben. Dat zijn de mensen waar je écht wat aan hebt. 'Het leven is geven en nemen' --> vond ik er wel bij passen.

Bekende personen: Hoe kunnen ze er altijd zo goed uit zien? Ze hebben bijna allemaal leuke kleren, perfect lichaam en talent. Maar ik leg de nadruk op de kleding, ze hebben bijna nooit iets aan wat al 5 jaar uit de mode is. Altijd precies wat nú in de mode is.

Party: De gezelligheid. Als een feestje niet gezellig is, is het géen feestje!

Dit was hem. Ik hoop dat jullie hem leuk vonden. 
Ohja, als jullie een tag over willen nemen mag dat! Wil je het wel laten weten? Ik ben heel benieuwd wat jullie 'gewoon wel' vinden!

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike