Home

zondag 19 januari 2014

#zondagtagdag #14 #de #dit #of #dat #tag

Hi!

Welkom bij #zondagtagdag, de populairste dag op mijn blog!
Op het internet vond ik geen leuke tags. Dus heb ik er zelf een bedacht.
Dit soort tags zie je heel veel, maar deze heb ik zelf bedacht.
Het zijn 20 dit of dats.
Enjoy your #zondagtagdag.

1. Broek of rok?
Broek. Rokjes staan me niet zo. En broeken zitten fijner.

2. Zomer of winter?
Zomer. Lekker warm en veel smoothies!

3. Gamen of film kijken?
Film kijken. Gamen is voor een half uurtje leuk, daarna niet meer. En film kijken is ook veel gezelliger, vind ik.

4. Spongebob of Patrick?
Oke, deze is lastig. Dan toch Patrick.

5. Binnen of buiten?
Buiten. Gezond, frisse neus, mooie omgeving. Behalve als het koud is, dan blijf ik liever binnen. 

6. Colbert of sweater?
Sweater, ik vind een comfy outfit het fijnst. 

7. Kampvuur of filmavond?
Kampvuur! Gezellig met vrienden om een vuur, kletsen, zingen, gitaar spelen, vind ik leuk!

8. GTST of Castle?
Castle! Ik volg GTST niet echt meer, het begint saai te worden.

9. Leren of huiswerk maken?
Leren. Dat kun je nog een beetje leuk maken. Je kunt filmpjes kijken, liedjes of ezelsbruggetjes verzinnen, veel leuker dan alleen maar maken!

10. Pumps of sneakers?
Zoals ik al zei, ik houd meer van een comfy outfit, daar horen sneakers bij.

11. Primark of H&M?
H&M. De Primark is altijd zó ontzettend druk! En qua kleren vind ik H&M ook leuker. Maar wat ik nog wel graag wil van de Primark is een onesie :)

12. Appel of aardbei.
Aardbei. Appels zijn ook lekker, maar aardbeiden zijn cooler, dus.

13. Krant of internet?
Internet. Je kunt gratis nieuws bekijken (+), tik het woord 'nieuws' in en je krijgt duizenden nieuwsberichten van dit moment. Handig! 

14. Hond of kat?
We hebben een hond en een kat thuis, dus ik ga niet kiezen. Ik vind ze allebei leuk&lief!

15. Frans of Duits?
Frans, mooier en makkelijker. 🇫🇷

16. Johnny Depp of Taylor Lautner?
Oeii. Dan toch Johnny Depp. Alle films waar hij in speelt zijn leuk! (Pirats Of The Caribean)

17. London of New York?
New York! Ik wil er zó graag heen! London ook, maar New York spreekt me toch meer aan.

18. Tulpen of rozen?
Rozen. Deze bloemen zijn zó mooi, vooral rode. Ook zijn rode rozen teken van liefde. 🌹

19. Ipad of laptop?
Ik gebruik de Ipad meer, maar met de laptop kun je toch meer. Laptop dus. 

20. Galajurk of tuinbroek?
Galajurk. Ze zijn bijna allemaal super mooi! Als ik een galajurk aan heb, voel ik me net een prinses!

Dit was de #tag voor vandaag! Tot volgende week.

Liefs,
Maaike.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike