Home

zondag 26 januari 2014

#zondagtagdag #15 #the #girls #tag

Hi!

Ik kijk altijd uit naar #zondagtagdag, ik vind em altijd erg leuk!
Deze week een tag van het internet. About 'girls'. 
Dus door deze tag komen jullie weer meer over me te weten.
Enjoy your #zondagtagdag!

Favoriete Starbucks ? Ik heb eigenlijk nog nooit starbucks gehad.. Maar het lijkt me wel lekker.

Hoe lang duurt het voordat je klaar bent in de ochtend? Verschilt. Maar meestal 15 à 20 minuten. Soms langer als ik heel sloom ben.

Hoeveel selfies maak je per dag? Nul. Mensen gebruiken selfies bijna alleen maar om te horen dat ze knap zijn. Vind ik niet nodig.

Hoeveel Instagram followers en foto's heb je? Ik heb een 'privé' instagram. (Als mijn blog een jaar bestaat laat ik een volledige foto van mezelf zien + al mijn social media!), maar iets van 100 volgers en 64 foto's.


Zeg je wel eens hard op "LOL" of "OMG" ? Soms wel. Maar vaak denk ik bij mezelf van 'OMG' of 'LOL'. Binnenpretje (:

Draag je soms meer dan 1 keer het zelfde kleding stuk?
Meestal 2 dagen. Dan doe ik het in de was en vervolgens trek ik het weer aan.

Ben je racistisch? Nee!

Hoeveel tweets heb je? Op mijn blog account: 527 & 'privé, 2066 tweets.



Instagram, Twitter of Tumblr? Instagram. Ik volg heel veel natuurfotografen. Die maken zulke mooie foto's. Een paar jongens van school maken ook geweldige foto's. Voor mij weer inspiratie.

Wat doe je het meest in je vrije tijd? Bloggen, afspreken met friends, denken, vreatief bezig zijn en fotograferen.

Wie zijn je favoriete YouTubers? Mascha, Teske, MissLipgloss & Jiami van Lifesplash.

Hoe vaak doe je je nagels? Meestal lak ik mijn nagels als ik daar zin in heb. Als de lak begint te bladderen haal ik het er af en zit er sowieso een week tussen voor ik mijn nagels weer lak. Dit is beter voor mijn nagels.



Ben je een shopaholic? Jaa! Maar ik ben niet echt rijk ofzo, dus ik moet me inhouden.

Hoe vaak heb jij Mean Girls gezien? Ik heb één keer deel 2 gezien. Deel 1 wil ik ook graag zien.

Heb je veel kleren? Valt mee. Maar ik heb sinds dit jaar kleedgeld, dus ik ga wel wat meer erbij kopen (:

Maak je voor dat je gaat eten foto's van je eten? Haha, mijn eten lacht nooit voor de foto... Nee doe ik niet. 



Draag je elke dag make-up? Ja, maar een heel klein beetje.

Wat zijn je gemiddelde cijfers op school? Ik pak mijn hoogste en laagste gemiddelde erbij. Voor wiskunde sta ik onvoldoende (of course) een 5,7 en voor Frans sta ik het hoogst een 8,6. *pakt rekenmachine en rekent gemiddelde uit*. Een 7,1. Het is een gemiddelde maar het klopt wel ongeveer.

Hoe doe je je haar altijd? Ik borstel mijn haar door en laat mijn haar zoals het dan zit. Ik doe er weinig mee, vaak zit het na 1 keer doorkammen ook gewoon goed.

Zie je er altijd goed uit? Neeee. Helaas niet. Ik doe wel m'n best, maar soms lukt het even niet. Maar daar zit ik dan niet zo mee, ik vind innerlijke beauty veel belangrijker.



Dit was de tag voor deze #zondagtagdag, je mag hem overnemen als je wilt. En dan wil ik jullie bedanken voor het lezen.

Liefs Maaike



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike