Home

vrijdag 24 januari 2014

Handige 'To Do' App: Any.DO

Hi!

Zoals ik al eens eerder had gezegd, ik ga vaker een app 'laten zien'. 
Deze keer een 'To Do' app. Expres op vrijdag. Want op vrijdag plan ik mijn week in.
Dat doe ik met deze app. Heel handig!
Hij is sowieso voor Apple. Android kan ik niet garanderen.
Ik ga met 'screenshots' uitleggen hoe de app werkt. Enjoy!
Even een foto van hoe de app er uitziet (handig bij downloaden).
Als je de app opent, moet je eerst wat persoonlijke gegevens invullen:


Als je al een account bij 'Any.DO' hebt druk je op inloggen, anders moet je even registreren.
Eerst krijg je wat instructies, dat wijst zich vanzelf. Daarna kom je hier:


Als je op het plusje drukt kun je een taak toevoegen. Uhm, ik ga bijvoorbeeld zometeen wiskunde maken, ik ben vergeetachtig dus ik zet dat op mijn 'To Do' lijstje. (Gewoon even een stom voorbeeld).


Ook kun je taken toevoegen die je ooit nog wil doen, dat heb ik gedaan:


Haha. Mijn plannen voor 'ooit'. 

Ik hoop dat jullie nu begrijpen hoe 'Any.DO' werkt. Als je vragen hebt, kan ik die zeker beantwoorden!
Als jullie het leuk vinden als ik af en toe een app review of er gewoon een stukje over schrijf. Laat me het weten want dan ga ik er mee door (:

Liefs,
Maaike

P.S. Morgen maak ik een artikel over verse muntthee :) = Super lekker!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike