Home

donderdag 2 januari 2014

Leuke app! Beautylish

Hi!

Ik weet het mijn goede voornemen was om minder tijd op mijn Ipad te besteden, maar af en toe moet wel kunnen, toch?
Ik was dus aan het zoeken naar leuke beauty en fashion apps.
Vaak is de helft een spel of een tijdschrift.
Maar af en toe zit er ook een léuke app bij, dit keer was beautylish. 
De app is wel in het Engels geschreven, dat kan een nadeel zijn, gelukkig staan bij bijna elk artikel wel foto's.
En nog iets leuks: hij is gratis! :D
Wat kun je met beautylish? Veel! Ik laat het jullie zien:

Je kunt van alles bestellen, ik heb dit nog niet geprobeerd dus ik weet niet of het betrouwbaar is, maar tot nu toe ziet het er wel betrouwbaar uit. Het ziet er in ieder geval leuk uit en het is super handig!

DIY's, uitleg, tips, ze geven je het op beautylish! Ik vond de 'Winter Hair Tune Up' erg handig. Want mijn haar werd verschrikkelijk droog door de kou en dat is nu opgelost :)

Foto's. Soms zit er wel een handige DIY tussen of een inspirerend plaatje. Hoewel die derde van boven best wel fake is. Maar voor inspiratie ga ik toch liever naar 'weheartit'.

Reviews! Dit is zó handig! Niet alle producten zijn in Nederland te koop, sommige ook wel. Ook al zijn ze niet hier te koop, toch is het leuk om te lezen. 

En tenslotte een forum. Ik heb er nog geen vraag gesteld of een beantwoord. Ik lees wel graag over wat voor problemen anderen hebben en hoe creatief sommige mensen reageren. Kijk, dat is voor mij dan ook weer inspirerend (:

Ik hoop jullie genoeg verteld te kunnen hebben over 'beautylish'. Als je vragen hebt weet ik ze vast wel te antwoorden. Ohja, als cijfer geef ik de app een 8,4. Hoog cijfer, goeie app, zeker downloaden!

Liefs,
Maaike






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike