Home

donderdag 25 september 2014

New beauty stuff

Hi!

Sinds ik in de derde klas zit, krijg ik steeds meer interesse in beauty.
Echt *pats-boem* had ik zin om mijn mascara -na een jaar- weer eens te gebruiken.
Ach, daar kan ook wel wat BB-cream bij, lippenstift maakt het eigenlijk wel af.
Toen ik pas met mijn moeder in de stad was, heb ik even wat leuke beauty dingetjes ingeslagen.
Ik ga deze dingen -als jullie dat leuk vinden- allemaal reviewen.


Als eerste een BB-cream van 'Maybelline'. Ik heb er nog een van 'Essence' maar die is bijna op. 
Ik ben benieuwd of deze fijn is.




Als tweede heb ik een waterproof mascara van 'Catrice' gekocht.





Ik heb deze al één keer gebruikt, ik moet wel even aan het kwastje wennen, maar hij is verder erg fijn!
Ook was ik nog op zoek naar een lippenstift die ik elke dag kan gebruiken. Ik heb wel een knalrode, die is niet voor elke dag. Hij is van 'Catrice', het is the 'ultimate colour 370'. Ik vind hem erg mooi!






Als laatste heb ik een nachtcrème van 'Olaz' gekocht. Ik had echt een goede nachtcrème nodig. Hij ruikt echt lekker, hihi! Het is al verpakt in een leuk doosje.






 Even swatchen!

Dit waren de dingen die ik heb gekocht. Vonden jullie het leuk?

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike