Home

vrijdag 19 september 2014

Vooruit werken op vrijdag

Hi!

Dit is wat mij betreft echt een van de beste tips voor school; vooruit werken op vrijdag.
Ik zal globaal uitleggen wat het inhoud en wat je eventueel zou kunnen doen.


Wat houd het in?
Vooruit werken op vrijdag, het spreekt al redelijk voor zich. Op vrijdag werk je vooruit voor de volgende schoolweek.

 Zo hoef je in het weekend niet zo veel (of niets) te doen. Meestal probeer ik al het huiswerk wat we tot nu toe voor de volgende week hebben opgekregen, af te krijgen. Soms lukt dat, soms niet. Als het niet lukt ga ik de volgende dag verder.


 Als je al je huiswerk af hebt, heb je in het weekend ook meer tijd om te leren. Het kan zijn dat je erg moe bent van een lange, zware schoolweek, probeer het dan in ieder geval.


Als ik me hier aan houd, kan ik lekker ontspannen (en bloggen!) in het weekend, dat vind ik heerlijk!
Misschien helpt het bij jullie ook wel, proberen kan geen kwaad!


Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike