Home

donderdag 11 september 2014

Recensie 'Happy Life' van Mascha

Hi!

Een tijdje geleden heb ik het boek van Mascha (Beautygloss) gelezen.
Het boek heeft mij aan het denken gezet.


Ik heb echt wat dingen aan mijn levensstijl veranderd.
Ik probeer meer in 'het nu' te leven en te genieten van alle leuke en mooie dingen die ik meemaak.


Kleine samenvatting van het boek:
"Het boek heeft niet een verhaal, maar heel veel kleine verhaaltjes. Het gaat over wat Mascha heeft meegemaakt en wat ze daar van heeft geleerd. De verhaaltjes gaan over liefde, vriendschap, school, carrière. Ze beschrijft de gebeurtenis, hoe ze dat vond en wat ze er van heeft geleerd."


Mijn mening:
"Ik vond het een leuk boek om te lezen. Ik heb het boek in 3 dagen uitgelezen, hij leest 'lekker' door. Het is leuk om te lezen wat Mascha heeft meegemaakt, hoe ze dat vond en wat ze daarvan heeft geleerd, dat is voor de lezer ook leerzaam. Hier en daar helaas nog wat spelfoutjes. Verder echt een leuk boek. Ik raad het zeker aan om te gaan lezen!


Cijfer: 9,0 (Leuk en leerzaam om te lezen, maar wel wat spelfoutjes)


Dit was de recensie, het boek is zeker aan te raden!


Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike