Home

maandag 1 september 2014

The Fault In Our Stars

Hi!

Het verhaal van 'The Fault In Our Stars':
"Hazel Grace heeft kanker door middel van een wonder (een nieuw medicijn) overleefd. Haar moeder denkt dat ze depressief is en stuurt haar naar 'Support Group'. Daar ontmoet ze Augustus Waters. Beiden zijn ze 'obsessed' door het boek 'An Imperial Affliction'. Samen gaan ze naar Amsterdam om de schrijver op te zoeken."


Boek:
In Frankrijk heb ik het boek 'The Fault In Our Stars' gelezen.
Een ongelooflijk mooi boek, maar ook wel zielig.
Over het boek was ik nog niet razend enthousiast.
Door alle recensies die ik had gelezen, waren mijn verwachtingen té hoog.
Ondanks dat; Een geweldig, inspirerend, mooi, zielig boek.


Film:
De film heeft mijn hoge verwachtingen helemaal vervuld. Ik heb zelfs een beetje gehuild tijdens de film, dat is echt nog nóóit gebeurd. De film heeft me echt geraakt, geïnspireerd en geëmotioneerd. Het verhaal werd zó mooi verteld en uitgebeeld. Heel mooi, echt! 



Ik zou zowel het boek als de film van harte aanbevelen! 


Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike