Home

woensdag 3 september 2014

Shopblog Apeldoorn

Hi!

Pas ben ik wezen shoppen in Apeldoorn.
Ik had écht een paar nieuwe broeken nodig..!


De eerste winkel die we inliepen was 'Jeans Centre', drie keer raden wat ik daar heb gekocht.
Broeken, 3 zelfs!

Ze zijn alledrie van 'Garcia'. 
Dit is de eerste broek. Een simpele, lichte, strakke broek.

De tweede broek. Een donkere dit keer, ook vrij simpel & strak. Like!

De derde broek is 'High-Waisted', licht van kleur en zit erg fijn.

Na 'Jeans Centre' liepen we langs de 'Pieces'. Hé, daar zijn hele leuke vestjes in de sale! *Snel even heen lopen* Deze zijn echt leuk (en maar €5,00 per stuk!). *Even passen* Wat zijn ze mooi! Meenemen die handel.
Ik heb een grijs en een bordeaux vestje gekocht.
Het grijze vestje.


Het bordeaux vestje.


Bij een paar nieuwe broeken, hoort ook een nieuwe riem. Deze kocht ik bij 'The Sting'.


Dit is alles wat ik heb gekocht in Apeldoorn. 

Vonden jullie de 'shopblog' leuk?

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike