Home

zondag 7 september 2014

#zondagtagdag #back #to #school #tag

Hi!

Omdat iedereen nu zo'n beetje weer naar school gaat, heb ik een -zelfbedachte- 'back to school' tag.
Enjoy your #zondagtagdag !

1. Wat is je favoriete vak?
Frans. Het is een mooie taal, erg leuk om te leren. Dit komt ook omdat we elke zomervakantie naar Frankrijk gaan, dat motiveert wel extra!


2. Hoe lang moet je naar school fietsen?
Als we snel fietsen zijn we er in 20 minuutjes. Anders een half uurtje.

3. Beschrijf wat jij van school vind in 1 woord.
Leerzaam. Je leert echt niet alleen uit je boek. Je leert jezelf kennen, je klasgenoten, maar ook omgaan


4. In welke klas zit je?
Ik zit in de derde klas van het VWO.

5. Heb je al ideeën voor een vervolg studie?
Nee, ik vind heel veel dingen leuk. Maar voor een vervolg studie heb ik nog geen idee. 


6. Wat zou je aan school willen veranderen?
Meer tijd in de les om huiswerk te maken. Dan kun je thuis lekker rustig aan doen, omdat je dan niet zoveel meer hoeft te doen.

7. Zou je zelf docent willen zijn?
Nee. Als je docent word moet je daar echt een type voor zijn, ik ben er écht geen type voor!

8. Wat is het leukste aan school?
Pauze, uitval en niet te vergeten vakantie.


9. Wat is jouw gouden school tip?
Werk vooruit op vrijdag (komt nog een artikel over!).

10. Wat is je minst favoriete vak?
Natuurkunde, dat is echt een regelrechte ramp! Gelukkig kan ik natuurkunde in de vierde klas laten vallen!


Deze tag mag je overnemen op je eigen blog!

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike