Home

maandag 22 juni 2015

My day in photos ~ Maandag 22 juni 2015

Hii!

Vandaag was ik lekker vrij! 
Dus ik heb -heel fijn- alle boeken ontkaft..


Lekker ontspannen tekenen, even iPad+telefoon wegleggen.


's Middags even naar de stad geweest.


*pleonasme* een luchtbed is altijd opblaasbaar, hahahaha!


@tandarts, voor controle. Ze keel 1 minuut en toen was het weer prima voor het komende half jaar.


We aten wraps, wat een ongelooflijk lekker eten is dat!!


Na het eten heb ik lekker met de hond gewandeld.


Morgen ga ik naar school om toetsen te bespreken, wat een feest. 's Middags ga ik naar m'n opa en oma.

Tot morgen!

Liefs,
Maaike

1 opmerking:

  1. Ziet ernaar uit dat je een leuke dag hebt gehad! Heb zelf net eindexamen gedaan en heb nu al een tijdje vakantie.. :) Jij ook alvast fijne vakantie! http://isafashionebella.blogspot.com Isabella x

    BeantwoordenVerwijderen

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike