Home

maandag 29 juni 2015

My day in photos ~ Maandag 29 juni 2015

Hii! 

Vanmorgen heb ik de musical op mijn oude basisschool gekeken, erg leuk!


Daarna ben ik samen met m'n moeder naar het bos geweest met de hond.






's Avonds hadden we de eindmusical van mijn zusje. Het was een erg emotionele avond. Mijn zusje zit op speciaal onderwijs. Als je weet hoe moeilijk het is voor die kinderen om iets uit hun hoofd te leren en het voor zo'n groot publiek uit te voeren, diep respect en heel mooi gedaan! De periode dat Elze op deze school was is erg lastig, dus ook erg emotineel om af te sluiten.


We hadden van tevoren daar ook gegeten, dit was mijn 'maaltijd'...!


Dit was mijn dagje, tot morgen! 

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike