Home

vrijdag 12 juni 2015

My day in photos ~ Vrijdag 12 juni 2015

Hii!

Vandaag is de Toetsweek begonnen. Eerst hadden we natuurkunde, ik heb maar wat aangeklooid, nu hopen dat het goed is gegaan. Geschiedenis ging goed.

@pianoles.


Zo, mijn survival pakket voor vanmiddag.


Cracker it is, ik moet mezelf er even van overtuigen dat dit lekker is als snack.


Economie samenvatten, dat boek staat echt vol met allemaal bullshit, haha!


Wow, wat een mooi plekje zeg!


M'n moeder had nog een bon van de smit, ik mocht ook wat uitzoeken! Ik koos deze cute armbandjes.


Na het eten ben ik met m'n vader wezen fietsen, heerlijk! We hebben twee reeën gezien en een vos, echt heel gaaf!


Ik ga over niet al te lange tijd slapen, want voor de verandering ben ik moe..

Tot morgen! :)

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike