Home

zaterdag 27 juni 2015

My day in photos ~ Zaterdag 27 juni 2015

Hii! 

Vanmorgen heb ik lekker uitgeslapen tot 11:00 uur, heeerlijk! De rest van de ochtend + begin middag heb ik de 'Linda meiden' gelezen, geweldig tijdschrift!


Haha, deze vond ik wel leuk!


's Middags is er nog familie langs geweest voor mijn verjaardag(:

We aten heel gezond, dus niet. 


Toetje, mini Magnum. Mensen, ik voel me echt zo'n vetzak. Komende weken ga ik echt even veel water drinken niet snoepen en goed bewegen!!


Na het eten lekker in de tuin zitten met opa.


Toen de visite weer weg was, heb ik piano en hayday gespeeld. 



Deze tekening had ik van mijn nichtje gekregen, ik vind hem echt heel mooi!!


Tot morgen!

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike