Home

dinsdag 2 juni 2015

My day in photos ~ Zaterdag 30 mei 2015 + Zondag 31 mei 2015 + Maandag 1 juni 2015

Hii!

*Vanwege de app-crash even drie dagen in één artikel, vanaf vanavond komen er weer 'gewone' artikelen.*

Zaterdag:

Vandaag had ik een clinic van Landstede Volleybal, ik had er echt meer van verwacht.. Het was minder leerzaam omdat er 24/30 mensen echt 5 of 6 jaar waren. Na de clinic was er nog een wedstrijd van Landstede tegen heren 1. Landstede had met 4-0 gewonnen!





Zondag:

Vandaag moest ik Duits leren, niet mijn lievelingsvak & achteraf gezien ook nog eens voor niks want ik had een 5,2. *Duits go fuck yourself*


's Middags hadden we weer heerlijk gewandeld in het bos.


Maandag:

Van maandag heb ik dus geen foto's.. Maar wel 2 hele leuke plaatjes van instagram!



Zo, alle gemiste dagen zijn staan nu online! Vanavond komt het artikel van vandaag online!

Tot vanavond.

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike