Home

zaterdag 20 juni 2015

My day in photos ~ Zaterdag 20 juni 2015

Hii!

*Ik ben heeeeeeeel moe, dus als er rare woordkeuzes zijn of gekke zinsbouw. Je weet waar het aan ligt*

Zo lagen we er bij vannacht:


Tegen half 5 / 5 uur hebben we een film (verliefd op Ibiza) aangezet. Na een half uur was iedereen in slaap gevallen! Uiteindelijk hebben we iets van 3 uur geslapen.



Tegen half negen waren we wakker, mooi moment om de film verder te kijken.


Het was erg gezellig! 

Eenmaal thuis (toen ik nog normaal op twee benen kon staan) heb ik een cadeautje voor vaderdag gekocht:


De rest van de middag heb ik lekker in bed once upon a time gekeken (:

Het is nu kwart voor negen, ik ga gauw slapen!

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike