Home

zondag 7 juni 2015

My day in photos ~ Zondag 7 juni 2015

Hii! 

Ik begon de dag met 4 work-out filmpjes, na m'n ontbijt of course.. hahahaha!
Het was wel weg vermoeiend, iets te lang niet gedaan enzo


Daarna heb ik met m'n zusje Mario bros op de Wii gedaan, saaaaaaaaaiii.


Daarna heb ik aan m'n blog gewerkt. Ik was helemaal in de stemming! Want, ik mag namelijk ook voor 'Bellesqa girls' gaan schrijven! Het inloggen lukt niet, maar als het zover is zal ik een linkje plaatsen naar mijn eerste artikel.


Watermeloeeeen <3


We hadden vandaag ook weer ons wekelijkse rondje in het bos gelopen.


Na het eten hebben we met z'n viertjes nog een rondje gefietst.


Dit was mijn zondag.

Tot morgen! 

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike