Home

zondag 2 februari 2014

#zondagtagdag #16 #random #photo #tag

Hi!

Mijn eerste blogpost op 'LifestyleLikeMaaike'. Deze naam is zeker een blijver!
Maar vandaag is het #zondagtagdag. Niet #zondagbijkletsdag. 
Wacht eens even. Best een leuk idee! Elke zondag een andere dag.
Oeh, hier ga ik werk van maken :D

De tag van vandaag, ik heb hem zelf bij elkaar gesprokkeld. Enjoy!

Zoek een foto op van...

1. ...Schoenen die je graag wil hebben:

Shabbies! Ik vind ze ontzettend mooi. En ze lopen ook erg lekker. Gewoon dé perfecte schoen. Wel duur, dus dat word sparen!

2. ...Stad waar je nog graag heen wil:
New York! Op een of andere manier heeft New York een grote aantrekkingskracht. Ik kan niet wachten om er heen te gaan!

3. ...Een kip:

Zoals jullie wel merken, ben ik niet heel creatief vandaag. Dus daarom een kip.

4. ...Jouw favoriete winkel:

Amerika Today! Precies mijn stijl en betaalbaar. It's my favorite!

5. ...Een boek dat je wil lezen:

Ik had in de kerstvakantie 'de eetclub' in drie dagen uitgelezen. Zó spannend! En nu is er een vervolg, jippie yaa yee! 

6. ...Een leuke lamp:

Ik heb deze lamp in het wit. Hij staat op mijn nieuwe kamer naast m'n bed. Van New York :D

7. ...Het beroep wat jou leuk lijkt:

Ik wil (zoals jullie weten) heel graag journalist worden. Ik ben nieuwsgierig, ik houd van schrijven en fotograferen. Ben vast wel geschikt...

8. ...Het leukste tijdschrift:

Ik heb hem vrijdag gehaald, want er is weer een nieuwe! De vorige heb ik inmiddels 100 keer gelezen, deze heb ik ook al bijna weer uit. Gelukkig kan ik hem nog heel vaak lezen, het word nooit saai!

9. ...Jouw voorbeeld:

Je zult wel denken: "huh, Paulien Cornelisse?". Ja, inderdaad. Ze maakt zich niet zo druk over haar uiterlijk, zoals je kunt zien. Maar dat is waar zij me in inspireert. Voor mij is dat ook een doel, me niet overal druk om maken.

10. ...De film die je al meer dan 100 keer hebt gezien:


Rapunzel. Hij is super leuk! En helemaal niét kinderachtig. Ik ken hem bijna helemaal uit m'n hoofd. En ik kan nog steeds om de film lachen. Alleen omdat we de film zo vaak hebben bekeken, begint het cd'tje te slijten :(

Dit was de #zondagtagdag. Geniet nog even van je weekend!

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike