Home

maandag 24 februari 2014

Amsterdam was great!

Hi!

Afgelopen weekend was ik logeren bij mijn oom en tante in Amsterdam.
Ik had eerst een volleybalwedstrijd, rond een uur of 4 kwamen ze me ophalen en zijn we naar Amsterdam gereden. 
's Avonds zijn we gaan eten bij Loetje aan het Ij:


Het was erg lekker!
Verder hebben we die avond niet veel bijzonders gedaan.
De volgende dag zijn we de stad ingegaan. 
Want als je in Amsterdam bent, moet je ook even de stad ingaan.
We begonnen bij het Museumplein, met de letters 'IAmsterdam'.


Natuurlijk ook even met de 'M' op de foto gegaan :)
Hierna zijn we gaan eten bij het cafeetje 'Zeezicht'. Appeltaart en chocolademelk.
Ik zat écht propvol, maar omdat we ook nog gingen shoppen, had ik ook wel een goede bodem nodig.
Ik ben geslaagd bij Zara en Bijenkorf. Een broek en een mok.

Afbeelding 1 van 5-POCKET BROEK SKINNY FIT van Zara

Ik kon de broek gek genoeg niet op de site van Zara, wel een soortgelijke. Ongeveer deze broek maar dan in spijkerbroek-blauw. 
Bij Bijenkorf kocht ik een mok van Blond Amsterdam, hij is zooo leuk, ik kon hem niét laten staan.


En dat was ongeveer mijn weekendje A'dam, volgende keer maak ik meer foto's :D

Liefs,
Maaike



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike