Home

woensdag 19 februari 2014

Lente-trend in 1 outfit

Hi!

Het is alweer een tijdje 2014, maar wat zijn de trends van dit jaar?
Ik ben heel wat webshops gaan bekijken.
Ik heb alle dingen die ik leuk vond in een collage-outfit gaan verwerken.
Eerlijk gezegd, ben ik op webshops niet veel leuks tegen gekomen, maar het is me toch gelukt!
Eerst zal ik alle kleren, make-up en accessoires apart laten zien, als laatste heb ik het samengeplakt in een collage. Let's start!

Als eerste vond ik dit shirtje, helemaal Maaike (:

Het shirtje heb ik met deze boyfriend jeans gecombineerd:

Bij een goede outfit, horen leuke schoenen, Shabbies dus:
Met deze make-up look krijgt de outfit een leuke lente sfeer.


Zonder een tas kun je natuurlijk niét de straat op, pack your cowboybag, die blijven mooi!

Hé! Zie jij dat ook? Zonnestralen, maar met een Ray-Ban zien ze er nóg mooier uit.

Hier de collage met het volledige eindresultaat:


Dit was hem alweer! Ik hoop dat jullie hem ook mooi vinden.

Liefs,
Maaike





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike