Home

zaterdag 8 februari 2014

Gala outfit '14

Hi!

Gisteren avond had ik een 'Valentijns-Gala' op school.
Haha, eigenlijk is het een soort disco met gala kleren.
Het was erg gezellig en ik heb een geweldige avond gehad!
Maar bij een geweldige avond hoort natuurlijk ook een geweldige outfit.
Dit was mijn outfit:

Hier sta ik helemaal op, dus dit ben ik.....!

Ik zal alles van de outfit apart laten zien. We beginnen met de jurk:

 Ik heb deze op het laatste moment gescoord. Hij was in de aanbieding van €44,95 naar €12,00!
Ik was gelijk helemaal 'verliefd' op dit schattige jurkje. Toen ik hem aan had, wist ik het zeker, dit was mijn gala jurk.

 Een leuk detail: "Het bovenste laagje van de jurk is zwart-doorzichtig en er staan zwarte stipjes op".


Nog even een kleine close-up. Echt ik ben helemaal weg van deze jurk. 

Bij de jurk droeg ik een zwarte panty en zwarte ballerina's. 

 Het zijn simpele ballerina's van de H&M (€9,95), in suède-zwart.

Op de 'neus' zit een strikje. Deze simpele ballerina's maakten mijn outfit helemaal af!

Voor deze speciale avond had ik een klein beetje make-up op. Foundation, concealer, mascara & rode lippenstift. En over de rode lippenstift ga ik even wat vertellen :)
Ik wilde al heel lang een rode lippenstift, maar ik had nooit écht een goede gezien. Maar toen spotte ik de rode lippenstift van Essence. Het zal zeker niet de beste zijn, toch vind ik hem fijn. Omdat ik toch bezig was met fotograferen, heb ik hier ook foto's van gemaakt:


Het is voor mij dé perfecte kleur rood. Ik denk dat ik deze vaker ga gebruiken :)
En heel misschien, heel langzaam, begin ik 'de make-up wereld' een beetje leuk te vinden. 
Als laatste heb ik nog een paar foto's van mijn outfit:

De foto's van mijn outfit zijn gemaakt door mijn moeder, met de Nikon D90 van mijn vader.
De foto's van alle onderdelen van mijn outfit, heb ik zelf gemaakt met de camera van mijn vader. Nu weet ik het echt voor 100% zeker. Ik ga sparen voor een spiegelreflex camera. 

Dit was mijn gala outfit van 2014! Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs, 
Maaike

P.S. Toen ik bezig was met fotograferen, liep onze poes Minoes er de hele tijd voorlangs. Dus heb ik haar even gefotografeerd en toen de kamer uitgezet :p











1 opmerking:

  1. Leukleukleeeeuk! Je zag er echt leuk uit! Vind je het erg als ik ook zo'n blogpost doe?

    BeantwoordenVerwijderen

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike