Home

zaterdag 22 februari 2014

bought 2 new items

Hi!

Ik was gistermiddag eventjes met mijn moeder de stad in gegaan, hadden we even zin in (:
We hadden beide een paar dingetjes nodig en we zijn allebei geslaagd.
Op een gegeven moment liepen we langs een winkeltje en er stond 'sale'.
Het duurde niet lang of we waren binnen.
Toen we binnenkwamen zag ik een sjaal van 'VeroModa', donkergrijs en afgeprijsd van €12,95 naar €3,90, 70% korting, LikeLike!
Toen ik hem om had, wilde ik hem eigenlijk niet meer afdoen, ik heb hem ook zonder twijfel meegenomen.
 Even een paar fotootjes:
 Close-up:

Bij de sjaal mocht ik gratis (!) een kettinkje met een letter uitkiezen. Of course was de letter 'M' weg. Toen heb ik de x van 'kiss' of 'xoxo' gekozen, ook leuk. Ook even een foto:


Toen ik bezig kwam de kat ook even om de hoek kijken, die er vervolgens ook met de ketting vandoor ging:


Hierna zijn we even langs Kruidvat gegaan, daar zijn we óok geslaagd. Ik wilde namelijk een wat goedkopere foundation kopen, puur om uit te proberen. Uiteindelijk ben ik thuisgekomen met een BB-cream. Kleur 02 van essence. Deze ga ik over een paar weken een keer reviewen. Eerst maar eens uitproberen.
 De dop & tube van dichtbij:

 Ik heb hem ook even duidelijk geswatched:

Dit waren mijn 2 nieuwe items.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs,
Maaike









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike