Home

woensdag 26 februari 2014

ASMR

Hi!

Huh? ASMR? Wat is dat? 
Ik zal het uitleggen:
ASMR staat voor Autonomous Sensory Meridian Respons.
ASMR is een soort reactie op een bepaald geluid of op iets wat je ziet.
Het voelt als een fijne soort tinteling in je hoofd.
Ik ken het het 'ASMR gebeuren' via Mascha van Beautygloss.nl.


Ik werd eigenlijk altijd wel rustig en ontspannen van gefluister of gekraak. 
Maar ja, wist ik veel dat daar ook nog een naam voor was.
Sinds ik weet wat ASMR is, maak ik veel gebruik van de ASMR filmpjes.
Als heel erg gestrest ben, of niet kan slapen, luister ik naar zo'n filmpje.
Ik word er heel rustig van, ik val er zelfs van in slaap!
Eerder had ik heel erg last van slecht in slaap komen, nu ik ASMR filmpjes kijk, is dat probleem helemaal weg. Ik val nu (door middel van een ASMR filmpje) rustig en ontspannen in slaap. Zo word ik ook weer wakker. 

Heel veel mensen vinden het creapy en willen er niks mee te maken hebben.
Toch raad ik aan, áls je dan een keer gestrest, een ASMR filmpje te kijken.

Liefs,
Maaike



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike