Home

woensdag 14 mei 2014

DIY opladers versieren

Hi!

Je kent het vast wel. Er zijn 2 dezelfde opladers in huis, maar welke is van jou?
In deze DIY laat ik zien hoe jij je laders kunt versieren.
Ik heb 2 laders, dus 2 leuke manieren om je laders te versieren (en te onderscheiden van de laders van je broer/zus/pa/ma.)



1. Scoobydoo.
Je kent ze vast nog wel van vroeger; de scoobydoo draadjes. Ik kwam ze pas weer tegen en dacht: "Hier moet ik een DIY mee maken." Toen kwam ik op het idee van de opladers. 1 + 1 = 2.
Oké, laten we beginnen. Om te beginnen heb je 2 scoobydoo draadjes nodig. Ik heb voor blauw & paars gekozen.

Het enige wat je hoeft te doen is de touwtjes, samen met het draadje van de oplader, te vlechten.


Dit is mijn eindresultaat!

Ik vind het super leuk geworden, maar ik heb nóg een leuke manier.

2. Knip & Plak.
Pak een wit papiertje en een potlood met je lievelingskleur. Teken op het blaadje bijvoorbeeld de eerste letter van je voornaam en een hartje.

Knip deze uit en plak ze op de lader.



Simpel! Maar wát een leuk resultaat geeft dit! 

Dit was de DIY. Ik hoop dat jullie hem leuk vonden en er wat aan hadden.

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike