Home

zaterdag 10 mei 2014

Schrift met uitgaven

Hi!

We kennen het allemaal. 
Je ziet je banksaldo en denkt: "waar is mijn geld gebleven?".
Toen ik dit tegen mijn moeder zei, kwam ze met het idee om een schrift te kopen en daar alle dingen in te schrijven dit ik had gekocht. Thanks mam!
Omdat ik het heel handig vind en zo veel 'bewuster' met mijn geld omga.
Vond ik het leuk om dit met jullie te delen.
Het enige wat je nodig hebt is een schriftje en een pen. Ik heb een heel simpel roze schriftje voor €2,50 bij de HEMA gekocht. 

Het enige wat je hoeft te doen is al je uitgaven er in te zetten. Even een voorbeeldje:

Zelf vind ik het fijn om per maand mijn uitgaven te bekijken. 
Ik zou het jullie zeker aanraden, het maakt je echt bewust.
Misschien word jij hierdoor ook bewuster met aankopen doen en bespaar je geld.
Kun je gelijk dat leuke t-shirtje bij 'Amerika Today' halen :)
Succes!

Liefs,
Maaike


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike