Home

donderdag 22 mei 2014

Mijn huid na 3 weken zonder melk

Hi!

Zoals jullie wel weten, probeer ik zo min mogelijk producten met melk/lactose erin te eten of drinken.
Ik heb dit de laatste paar weken gedaan, mijn huid is zó veel rustiger.
Er zijn nog maar weinig nieuwe puistjes bijgekomen.
Natuurlijk heb ik nog steeds een vettige puberhuid, maar met minder puistjes.
Geen melk betekent ook geen chocola. Dat is onmogelijk.
Af en toe genieten van een chocolaatje laat ik dan ook niet aan mij voorbijgaan. 
In melk zit calcium, dat krijg je dan ook minder. Gelukkig zitten er in heel veel groenten ook calcium, ook weer geregeld! 
Ik denk dat ik meer etenswaren minder ga proberen te eten, om vervolgens te kijken of er daadwerkelijk iets anders is aan mijn lichaam. Daar later meer over...
Hebben jullie dit al geprobeerd?

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike