Home

vrijdag 16 mei 2014

Highlights met citroen

Hi!

De zomer komt er weer aan! Joehoe! Slippers, hemdjes, korte broekjes en jawel: highlights!
Highlights, zijn een echte zomertrend geworden.
Maar, om nou highlights voor €50 bij de kapper te laten zetten? Geen sprake van.
Dit gaan we namelijk mooi zelf doen. 
Het is simpel én veel goedkoper! Wat je nodig hebt? Citroensap.
Wauw, dat had je vast echt niet gedacht na het lezen van de titel.
Oké, ik ben in een sarcastische bui (:
Citroensap.

Het enige wat je hoeft te doen: een paar plukjes haar insmeren met citroensap. 
Doe dit boven een wastafel, of buiten. Anders zit alles onder de citroensap en dat willen we niet. 
Daarna vooral lekker in de zon gaan zitten. En elke week herhalen.

Ik heb letterlijk, 2 miljoen sites bezocht, maar nergens een reden waarom citroensap ervoor zorgt dat je haar blonder word. Géén één! 
Ik heb dit trucje vorig jaar in Frankrijk geprobeerd, het werkt echt. 
Na een paar keer herhalen zie je echt lichtere plukjes tevoorschijn komen.

Ik zal over een paar weken een foto sturen van het resultaat!
Heel leuk om te proberen, ik zal niet garanderen dat het super goed werkt, maar ik hoop dat je toch iets verschil gaat zien.

Succes!

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike