Home

dinsdag 6 mei 2014

Foto's & shopblog Ameland

Hi!

Afgelopen meivakantie ben ik 5 dagen naar het prachtige Waddeneiland Ameland geweest.
Ik ben heel graag op Ameland, het is een hele fijne plek.
We hebben veel op het eiland gefietst en op het strand gewandeld. Heerlijk!
Natuurlijk heb ik ook foto's gemaakt. Kijk mee naar mijn leuke dagen op Ameland.

Op maandag gingen we mee met een robbenboot. Het was echt de moeite waard. De zeehondjes waren erg schattig om te zien. Ik heb veel foto's gemaakt. Deze 3 zijn het meest duidelijk en het best gelukt.













De volgende dag zijn we naar het hoogste duin van Ameland gefietst. Toen we aankwamen zagen we deze gele rechthoek. Het lukt me alleen niet om de foto te draaien, stomme laptop. Ben bezig met sparen voor een eigen, nieuwe laptop!
Het uitzicht vanaf dit duin was echt prachtig.
 
 















Een paar zee & strand foto's.


 




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dat waren de foto's. Nu de shopblog.
Op Ameland heb je echt heel veel leuke winkels. Op de dag van vertrek zijn we Nes in gegaan om te shoppen. Als eerste kocht ik dit, bij de HUBO, ik weet niet of er een naam voor dit ding  is. Ik ga hem op mijn kamer hangen. Ik vind hem heel leuk!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Daarna liep ik Baarsma binnen, zonder enige twijfel nam ik dit leuke shirt van Superdry mee.
 
Als laatste heb ik bij 'SillyMe' deze 2 boxershorts meegenomen.
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ik heb 5 geweldige dagen gehad!
 
 
Liefs,
Maaike
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike