Home

vrijdag 30 mei 2014

Recensie Shopaholic!

Hi!


Na maanden wachten tot shopaholic! (van Sophie Kinsella) eindelijk niét gereserveerd was in de bibliotheek, kon ik dit geweldige boek gaan lezen. Ik had er veel over gelezen en was erg benieuwd geworden.
Daarom heb ik voor jullie recensie voor jullie geschreven, puur om dit leuke boek met jullie te delen.

Korte samenvatting:
"Becky Bloomwood is een jonge vrouw van tegen de 30 jaar. Ze is dól op shoppen. Want, dat ene jurkje had ze toch echt nodig? En die schoenen waren van £500 naar £300, koopje toch? Maar als financieel journaliste moet zij toch weten hoe je met geld om moet gaan? Als Becky écht in de problemen komt, besluit ze het anders te doen. Bezuinigen óf meer verdienen?"

Mijn mening: Het boek is erg leuk geschreven. De verhaallijn is erg leuk, met af en toe een grappige gebeurtenis. Het duurde bij mij wek even voordat ik 'in het verhaal zat'. Na een tijdje werden er meer dingen over het verhaal duidelijk en kon ik het boek niet meer wegleggen. Zeker een aanrader voor mensen die dol zijn op shoppen (en de boeken van Sophie Kinsella).

Cijfer: 8,5

Ik hoop dat jullie er wat aan hadden. Ik ga zeker weten de hele serie lezen!

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike