Home

donderdag 8 mei 2014

Schoenen wishlist, lente-zomer, 2014

Hi!

Het is alweer een tijdje 2014. Maar waar is mijn schoenen wishlist?
Tja, dat vroeg ik mij eigenlijk ook af.
Tijd om er een samen te stellen!

Voor de lente heb ik (zoals altijd) 'All Stars'. Het zijn en blijven de fijnste schoenen ever.
Deze is qua kleur hélemaal 2014. Namelijk: "pastel!" Ik ben er dol op.
Vandaar deze super cute All Stars.

In de zomer zit met vrolijke kleurtjes helemaal goed. Happy summer!
Ook printjes zijn dit jaar weer van de party. Daarom deze happy slippers.
Een vrolijke kleur én een leuk printje. Helemaal happy summer!

Dit was mijn schoenen wishlist voor lente-zomer 2014. 
Over een half jaar (iets minder) komt mijn schoenen wishlist voor herfst-winter online.
Wat is jullie schoenen wishlist voor lente-zomer 2014?

Liefs,
Maaike


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike