Home

woensdag 22 april 2015

Hiep Hiep Hoera! Mijn blog bestaat 2 jaar!

Hii!


Wow! 2 jaar alweer, de tijd vliegt! Ik zag het in mijn agenda staan, anders was ik het echt gewoon vergeten, haha! Maar het is wel zo leuk om er eventjes bij stil te staan. Ik ben net weer begonnen met bloggen, in de vorm van 'my day in photos.' Ik weet niet of jullie dit leuk vinden, dus laat dat vooral weten! Ik begin er weer enorm veel plezier in te krijgen, ik besef weer waarom ik al zo 'lang' blog. 



Ik wil jullie, mijn lezers in ieder geval heel erg bedanken! Als jullie tips, ideeën of kritiek hebben, laat het me weten, daar kan ik heel veel van leren! Ik hoop dat jullie mijn blog nog lang met plezier blijven lezen!


Ik had dit graag met een eventuele winactie willen vieren, maar helaas zijn de bedrijven niet in mij geïnteresseerd. Dat komt later wel.


Nogmaals heel erg bedankt voor het lezen van mijn blog! 



Liefs,
Maaike 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike