Home

dinsdag 21 april 2015

My day in photos ~ Dinsdag 21 april 2015

Hii!

Ik ontbeet vandaag weer met havermout, met rozijnen, banaan en walnoten. Een heeerlijke combi!


De lessen die ik vandaag had: Wiskunde, rekenen, gym, Engels, Duits. 
Ik was vroeg vrij, namelijk om 12:40 uur.
Daarom kon ik lekker lunchen in de zon (:


Ik ben huiswerk gaan maken bij m'n opa en oma, daar is het wat rustiger dan thuis (we zijn namelijk de badkamer aan het verbouwen).
Ook vandaag moest ik weer bezig aan wiskunde, dit keer met minder succes, ik begreep er helemaal niks van.


Als pauze heb ik even geknuffeld met Donna, ze is zo fluffy, heel schattig!


Daarna heb ik nog even snel geschiedenis gefixt.


Toen ik weer thuis was ben ik even piano gaan spelen. 


En zoals elke dinsdag had ik ook volleybaltraining.


Dit was mijn dag, tot morgen!

Liefs,
Maaike 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike