Home

zondag 19 april 2015

My day in photos ~ Zondag 19 april 2015

Hii!

Ik ga weer beginnen met bloggen :D 
Ik heb er weer helemaal zin in! Ondertussen heb ik nog een andere naam voor mijn blog gehad, maar ik vind deze toch leuker en orgineler. 
Over naar 'my day in photos.' 

Ik ontbeet met havermout (met rozijnen, kaneel en banaan), het ziet er niet lekker uit, maar ik vind het erg lekker! Ik dronk er ook een kop perzik thee bij.



's Middags zijn we naar opa en oma geweest, ze waren op de camping in Drenthe. De kat (van opa en oma) liep buiten.


Fado ook in de zon.


Het uitzicht was echt heel erg mooi!


Na het wandelen zat de kat al te wachten:


Ik ben in de caravan gaan zitten, ik was in mijn boekje over de uitwisseling aan het schrijven en aan het genieten van het uitzicht.



Op de terugweg heb ik gekaart met mijn zusje.


Dit was mijn dag! Tot morgen!

Liefs,
Maaike



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike