Home

maandag 27 april 2015

My day in photos ~ Maandag 27 april 2015

Hii! 

Fijne Koningsdag allemaal! 

Ik werd wakker met de kat op bed. 



Geen foto van mijn ontbijt vandaag, vergeten, oeps! 
Vandaag is het dus Koningsdag, dat heb ik eventjes gekeken op tv. Wat ik me afvraag: zou je als koning/koningin niet ramgek worden van altijd maar moeten lachen? Altijd maar vriendelijk blijven terwijl je er eigenlijk niks aan vind. Als ik er naar kijk wordt ik al gek, haha! 


's Middags hebben we een rondje in het bos gelopen.





Daarna hebben we een ijsje gegeten, ik was m'n mobiel vergeten dus ik heb geen foto. 

Ik heb ook nog even Sims gespeeld. Gekke persoontjes maken vind ik het leukst van Sims, haha! 


Na het eten heb ik even op weheartit gekeken. Ik kreeg weer zin in eten door dit plaatje:


Waarschijnlijk heb jij nu ook zin in eten!

Dit was mijn Koningsdag, tot morgen!

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike