Home

woensdag 22 april 2015

My day in photos ~ Woensdag 22 april 2015

Hii!

Mijn ontbijt was vandaag weer havermout, ik probeer namelijk iets minder brood (aka koolhydraten) te eten.


Mijn lessen vandaag: Frans (blokuur), Engels, Wiskunde & Natuurkunde. 

Na het 5e hadden we 'Roadsense.' Een soort event georganiseerd door Mercedes Benz. Het was bedoelt om je o.a. bewust te maken van de gevaren op de weg. We mochten ook zelf in een Mercedes rijden, het was echt heeeel gaaf!! Eerst vond ik het wel spannend, maar toen de spanning weg was begon ik het steeds leuker te vinden!


Ik was bezig met het maken van de foto's hierboven, toen Fado aan kwam lopen. Hij wilde wel op de foto, maar ho maar dat ie in de lens keek, haha.


Dit was mijn avondeten: 

Ja, ik weet het, pasta, koolhydraten, niet gezond. Dit was mijn -heeel lekkere- toetje:


Na het eten ben ik gaan douchen en heb ik 'jouw vrouw mijn vrouw' gekeken. Ik vond het een leuke aflevering! 


Het was een hele leuke dag, met als toppunt natuurlijk 'Roadsense.'

Liefs,
Maaike

1 opmerking:

  1. Guuuuurl, koolhydraten afkappen is ongezond dan ga je veel meer tussendoor snacken 🙊🙊

    BeantwoordenVerwijderen

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike