Home

donderdag 23 april 2015

My day in photos ~ Donderdag 23 april 2015

Hii!

Miii, vandaag was ik -een beetje- ziek. Vooral heel erg moe, als ik moe ben en niet genoeg rust neem, dan komt mijn lichaam zwaar in opstand zodat ik wel rustig aan moet doen. Maar morgen ga ik gewoon weer naar school.

Ik ontbeet met havermout (met rozijnen, banaan, walnoot & honing). Heerlijk!


Daarna heb ik een uurtje in bed gelegen.


Tegen 10 uur ben ik thee gaan drinken, ik had groene thee met cranberry, erg lekker! 



Dokter Fado kwam al helpen, wat een schatje!


's Middags heb ik heel even in de zo'n gezeten, ik voelde me eventjes iets beter.



De rest van de dag heb ik vooral in bed en op de bank gelegen en 's avonds keuringsdienst van waarde gekeken.  Niet heel bijzonder dus. Ik ga zo mijn bed in, heerlijk slapen. Hopelijk voel ik me morgen wat beter. Ik heb morgen maar 2 uur les en dan nog piano. 's Morgens even een paracetamol d'r in en gaan. 's Middags stort ik wel weer in.


Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike